آخرین قیمت ها از بازار ارز و طلا

آخرین قیمت ها از بازار ارز و طلا ساسان گستر: امروز (چهارشنبه) قیمت طلا و سكه به روند نزولی روزهای قبل ادامه داد و كم شد. در بازار ارز باز قیمت ها رو به كاهش رفت، تاجایی كه نرخ خرید دلار از طرف بانك ها بالاتر از نرخ آن در بازار آزاد بود.


به گزارش ساسان گستر به نقل از ایسنا، در لحظه ارسال این گزارش قیمت هر عدد سكه طرح جدید تمام بهار آزادی سه میلیون و ۷۲۰ هزار تومان و هر عدد سكه طرح قدیم باز سه میلیون و ۶۵۰ هزار تومان است كه نسبت به روز گذشته به ترتیب ۱۸۰ و ۱۰۰ هزار تومان ارزان شده اند.
همچنین نیم سكه یك میلیون و ۹۲۰ هزار تومان قیمت دارد كه نسبت به روز گذشته ۸۰ هزار تومان كاهش یافته است. ربع سكه باز یك میلیون و ۱۳۰ هزار تومان و سكه گرمی باز ۶۵۰ هزار تومان فروخته میگردد كه ربه سكه ۲۰ هزار تومان ارزان شده و قیمت سكه گرمی ثابت مانده است.
هر گرم طلای ۱۸ عیار در طلافروشی ها ۳۳۱ هزار تومان فروخته میگردد كه ۱۴ هزار تومان كاهش قیمت را تجربه می كند. همین طور قیمت هر اونس طلا در بازار جهانی ۱۲۱۵ است.

قیمت خرید و فروش ارز در بازار و بانك ها
در بازار ارز باز قیمت دلار و یورو در بازار آزاد در راه كاهش قرار گرفته است تا جایی كه امروز قیمت خرید دلار در بانك ها از بازار آزاد بیشتر بود و ارز مسافرتی باز امروز بیشتر از ۷۰۰ تومان گران تر از بازار آزاد بود.
بر این اساس هر دلار آمریكا در بازار آزاد امروز به قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان از مردم خریداری شد و نرخ فروش آن از ۱۱ هزار و ۶۰۰ تا ۱۱ هزار و ۸۰۰ تومان متغیر بود.
نرخ خرید و فروش دلار در صرافی ها نیز، بالاتر از بازار آزاد بود و صرافی ها دلار آمریكا را ۱۲ هزار و ۲۰۰ تومان فروختند و این در شرایطی است كه تابلوی نصب شده در مقابل آنها رقمی بین ۱۱ هزار و ۵۰۰ تا ۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان را نشان داده است.
نرخ خرید هر دلار آمریكا باز امروز در بانك ها بیشتر از ۱۱ هزار و ۸۰۰ تومان بود كه نشان داده است قیمت خرید دلار در بانك ها امروز حدود ۳۰۰ تومان از بازار آزاد ارز بیشتر بوده است.

قیمت ارز ثانویه
امروز همین طور میانگین نرخ ارز در سامانه نیما به ازای هر یورو حدود ۹۳۷۷ تومان بود.

نرخ ارز مسافرتی
جالب تر آن كه بانك ها با دریافت كارمزد از متقاضیان، هر یورو مسافرتی را امروز به قیمت ۱۳ هزار و ۸۴۶ تومان فروختند و این در شرایطی است كه هر یورو در بازار آزاد امروز به قیمت ۱۳ هزار و ۱۰۰ تومان به فروش می رسید و دلالان هر یورو را ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان می خریدند. قیمت یورو باز روی تابلوی صرافی ها باز بین ۱۳ هزار و ۳۰۰ تا ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان بود.

قیمت ها در صرافی بانك ملی
صرافی بانك ملی باز امروز تا ساعت ۱۴ هر دلار آمریكا را با نرخ ۱۱ هزار و ۷۳۰ تومان می خرید و ۱۳ هزار و ۷۵۰ تومان می فروخت.
از سوی دیگر هر یورو باز در صرافی بانك ملی ۱۳ هزار و ۲۵۰ تومان خریداری می شد و ۱۳ هزار و ۲۸۰ تومان به فروش می رسید.
همچنین برمبنای اعلام صرافی ها، نرخ فروش لیر امروز در بازار غیر رسمی ۲۳۵۰ تومان، نرخ فروش درهم ۳۵۰۰ تومان و نرخ فروش پوند باز ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان است.



1397/09/08
20:50:34
5.0 از 5 امتیاز
4181
تگهای خبر: آمریكا , ارز , بازار , بانك
این مطلب ساسان گستر مفید بود؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۵
sasangostar ساسان گستر صادرات و واردات
sasangostar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ساسان گستر محفوظ است

ساسان گستر

مرکز بازرگانی و واردات و صادرات