مدیر عامل بانك ایران زمین مطرح كرد؛

امكان ترسیم نقشه سفر مشتری در بانكداری دیجیتال فراهم است

امكان ترسیم نقشه سفر مشتری در بانكداری دیجیتال فراهم است به گزارش ساسان گستر مدیر عامل بانك ایران زمین اعلام نمود در بانكداری جدید برای عرضه خدمات و تولید محصولات، مشتری در مركز و نقطه اصلی توجه بخش های مختلف سازمان قرار داشته است.



به گزارش ساسان گستر به نقل از مهر و به نقل از بانك ایران زمین، عبدالمجید پورسعید مدیر عامل این بانك با اشاره به اهمیت شناخت و رصد رفتار مشتری در بهبود عرضه خدمات بانكها اضافه كرد: در بانكداری جدید برای عرضه خدمات و تولید محصولات، مشتری در مركز و نقطه اصلی توجه بخشهای مختلف سازمان بوده و این امر با شناخت از نیازهای مشتریان و تعریف انواع خدمات بر آن مبنا است.
وی با اشاره به اینكه بانكداری وارد مرحله جدیدی از سیر تكامل خود در تعامل با مشتریان شده است، اضافه كرد: تمامی كسب و كارها امروز بدون در نظر گرفتن نقش خدمات بانكی امكان تكمیل چرخه ی عرضه و فروش محصول به مشتریان خویش را ندارند.
مدیرعامل بانك ایران زمین افزود: در بانكداری امروز رسالت ما با گذشته متفاوت شده است، نقش شعب متفاوت شده است؛ هم اكنون زمان و مكان به معنای آنچه در گذشته بوده وجود ندارد. بانك ها باید در تمامی زمان ها و مكان ها، به تمامی مشتریان خدماتی مناسب و با كیفیت ارائه نمایند.
وی تحولات دیجیتال و به كارگیری آن در عرصه بانكداری را نقطه عطفی مهم دانست و اظهار نمود: در گذشته دركی از رفتار مشتری وجود نداشت، بانك ها به صورت سنتی مبادرت به تولید محصول و خدمت می كردند. در عصر دیجیتال آگاهی آگاهی از نیازهای مشتریان ملاك اصلی تصمیم گیری است. این آگاهی از شناخت نقاط برخورد و تحلیل رفتار مشتری آغاز و سبب می گردد بتوان نقشه عملكرد مشتری را ترسیم و نیازهای مشتری را مرتفع كرد.
پورسعید با اشاره به عرضه خدمات ۲۴ ساعته مركز تماس این بانك خاطرنشان كرد: یكی از اقداماتی كه لازم است در جهت عرضه خدمات دیجیتال به مشتریان عرضه شود، پاسخگویی ۲۴ ساعته به نیازهای مشتریان است. كه این مهم با حضور همكارانم در مركز تماس به صورت ۲۴ ساعته امكان پذیر است.
وی همینطور تصریح كرد: البته فضای دیجیتال امكانات دیگری را در اختیار ما قرار داده كه بزودی از بخشی از آنها در تعامل با مشتریان در همراه بانك رونمایی خواهیم كرد.
مدیرعامل بانك ایران زمین در انتها صحبت هایش با تاكید بر اینكه بهبود عرضه خدمات تنها با استفاده از تعامل با مشتری امكان پذیر است، اظهار داشت: هم اكنون از طریق های مختلف مانند نظرسنجی ما بصورت دائمی در حال دریافت نظرات مخاطبین و به كارگیری آنها در عرضه خدمات هستیم. مشتریان هم با انتقال نظرات خود می توانند ما در این مسیر كمك كنند.

1397/10/09
14:17:51
5.0 از 5 امتیاز
4437
تگهای خبر: بازرگانی , بانك , تولید , خدمات
این مطلب ساسان گستر مفید بود؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۱
sasangostar ساسان گستر صادرات و واردات
sasangostar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ساسان گستر محفوظ است

ساسان گستر

مرکز بازرگانی و واردات و صادرات