دلار در بانك و صرافی چند؟

دلار در بانك و صرافی چند؟ ساسان گستر: امروز (۳۰ بهمن) هر دلار آمریكا توسط بانك ها ۱۲ هزار و ۴۳۱ تومان و توسط صرافی ها باز ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان خریداری می شود. این نوع ارز در صرافی ها ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان برای فروش قیمت گذاری شده است.


به گزارش ساسان گستر به نقل از ایسنا، بانك مركزی از نیمه نخست امسال به بانك ها مجوز داده كه نسبت به خرید ارز از مردم اقدام نمایند كه البته نرخ خرید ارز در بانك ها ابتدا تفاوت چشم گیری با بازار آزاد داشت اما به تدریج با افزایش نرخ در بانك ها، این فاصله كم شد.
در همین راستا، شعب ارزی بانك ها امروز هر دلار آمریكا را ۱۲ هزار و ۴۳۱ تومان و هر یورو را ۱۴ هزار و ۴۲ تومان از مردم می خرند.
همچنین قیمت خرید پوند انگلیس در بانك ها امروز ۱۶ هزار و ۳۵ تومان است.

قیمت ارز در صرافی ها
از سوی دیگر، امروز قیمت خرید هر دلار آمریكا در صرافی های مجاز ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان و قیمت فروش آن، ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان است.
این صرافی ها همین طور هر یورو را به قیمت ۱۴ هزار و ۶۰۰ تومان خریده و ۱۴ هزار و ۷۰۰ تومان می فروشند.
شعب ارزی بانك های عامل باز در صورت تكمیل بودن مدارك مسافران، تا سقف ۵۰۰ یورو برای كشورهای همسایه و مشترك المنافع و تا سقف ۱۰۰۰ بورو برای سایر كشورها پرداخت می كنند كه نرخ این ارز امروز ۱۴ هزار و ۷۴۸ تومان است كه با احتساب كارمزد به حدود ۱۵ هزار تومان می رسد.
نكته جالب اینجاست كه قیمت ارز مسافرتی بدون كارمزد، امروز از قیمت فروش هر یورو در بازار آزاد بیشتر است كه با احتساب كارمزد، اختلاف قابل توجهی است.



1397/11/30
14:08:00
5.0 از 5 امتیاز
4360
تگهای خبر: آمریكا , ارز , بازار , بانك
این مطلب ساسان گستر مفید بود؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
sasangostar ساسان گستر صادرات و واردات
sasangostar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ساسان گستر محفوظ است

ساسان گستر

مرکز بازرگانی و واردات و صادرات