جمالی: اقدامات بانك ملت در مورد واحدهای تولیدی مورد توجه قرار گیرد

جمالی: اقدامات بانك ملت در مورد واحدهای تولیدی مورد توجه قرار گیرد به گزارش ساسان گستر منوچهر جمالی در تذكری به وزیر اقتصاد بیان كرد: اقدامات بانك ملت در مورد واحدهای تولیدی مورد توجه قرار گیرد.


به گزارش ساسان گستر به نقل از ایسنا، منوچهر جمالی نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی در تذكر شفاهی جلسه علنی نوبت سوم امروز مجلس شورای اسلامی در تذكری به وزیر اقتصاد اظهار داشت: بانك ملت با اقدامات خود سبب شده صدمه جدی به واحدهای تولیدی، صنعتی و اشتغال وارد شود، بانك ملت با در نظر گرفتن قیمت های كارشناسی برای واحدهای تولیدی كه تسهیلاتی دریافت نمودند كه در شرایط سختی به سر می برند از این فرصت بهره برده و املاك و اموال آنها را در تملك گرفته است و با شرایط نامناسب به این كار ادامه می دهد، این مورد مورد رسیدگی قرار گیرد، اساساً تعداد زیادی از نمایندگان مجلس هم اقداماتی در این خصوص انجام خواهند داد.
وی اضافه كرد: انتقال آب دریای خزر مورد حساسیت قرار گرفته است، امیدوارم وزیر مربوطه كارشان را در این خصوص به خوبی انجام دهند. واحدهای تولیدی و صنعتی در تملك بانك ملی در شهرستان رودبار تعیین تكلیف نشدند و امروز این ضرر ده هستند و اشتغال خوبی را ایجاد نكرده اند.



1397/12/09
16:00:33
5.0 از 5 امتیاز
4366
تگهای خبر: اشتغال , بانك , تسهیلات , تولید
این مطلب ساسان گستر مفید بود؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۵
sasangostar ساسان گستر صادرات و واردات
sasangostar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ساسان گستر محفوظ است

ساسان گستر

مرکز بازرگانی و واردات و صادرات