دبیركل اوپك در دیدار با زنگنه:

تصمیم های یك جانبه مقابل ایران كارآیی ندارد

تصمیم های یك جانبه مقابل ایران كارآیی ندارد ساسان گستر: دبیركل سازمان كشورهای صادركننده نفت (اوپك) اظهار داشت: تصمیم های یكجانبه مقابل جمهوری اسلامی ایران كارآیی ندارد.



به گزارش ساسان گستر به نقل از وزارت نفت، محمدسانوسی باركیندو شامگاه پنجشنبه (۱۲ اردیبهشت ماه) سپس دیدار با بیژن زنگنه، وزیر نفت در تهران با اشاره به پربار بودن این دیدار و تبادل دیدگاه ها، اظهار نمود: آقای زنگنه در نشست های وزیران نفت و انرژی اوپك با سابقه ترین وزیر بوده و توجه به سخنان ایشان خصوصاً در شرایط حساس رویارویی باردیگر با چالش های ژئوپولتیك و تأثیر آن بر شرایط كشورهای عضو اوپك، همواره با ارزش است.
وی اضافه كرد: امروز با آمدن به نمایشگاه بین المللی نفت تهران و مشاهده استقبال از این رویداد و همین طور دیدار با آقای زنگنه با یك تیر دو نشان زدم و در دیدار امشب با وزیر نفت از مشاوره ایشان استفاده كردم.
دبیركل اوپك اشاره كرد: شكی نیست كه ما امروز با چالش های بزرگی روبه رو هستیم، اما اطمینان دارم با حضور دولتمردانی همچون آقای زنگنه، این كشتی غرق نخواهد شد.
باركیندو در پاسخ به این پرسش كه اقدام های یكجانبه برخی اعضای اوپك مقابل ایران را چگونه ارزیابی می كنید، اظهار داشت: اوپك همیشه به صورت جمعی تصمیم گرفته است و ما در گذشته بارها شاهد بوده ایم زمانی كه كشورهای عضو اقدام های یك جانبه داشتند این رویه كارآیی نداشته است و این دفعه هم همچنین خواهد بود.
وی با یادآوری برگزاری نشست وزیران نفت و انرژی اوپك در ماه ژوئن امسال اظهار نمود: ما در این جلسه مانند یك خانواده دور هم می نشینیم.

1398/02/13
12:14:11
5.0 از 5 امتیاز
4530
تگهای خبر: ارز , انرژی , دولت , نفت
این مطلب ساسان گستر مفید بود؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۲
sasangostar ساسان گستر صادرات و واردات
sasangostar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ساسان گستر محفوظ است

ساسان گستر

مرکز بازرگانی و واردات و صادرات