مدیر عامل بورس كالا:

حقوق سهامداران با ساماندهی مقررات بازار پایه حفظ می شود

حقوق سهامداران با ساماندهی مقررات بازار پایه حفظ می شود ساسان گستر: مدیر عامل بورس كالا ضمن پشتیبانی از ساماندهی مقرراتی بازار پایه این اقدام را نخستین قدم در صیانت از حقوق عامه سهامداران و كمك به سلامت بیشتر بازار دانست.


حامد سلطانی نژاد در گفت و گو با ایسنا، اظهار نمود: دلیل نیاز بازار پایه به نظارت بیشتر را ذات مخاطره پذیر و حجم به نسبت كوچك شركت های این بازار دانست كه امكان جودهی، قیمت سازی، كرنرینگ و نهایتا تضییع حقوق قاطبه سهامداران و افزایش خطر های غیر عملیاتی بازار سرمایه در مقابل كسب سودهای كوتاه مدت غیر منطقی توسط عده ای محدود را به بازار تحمیل می كند.
وی ابراز امیدواری كرد كه در گام های آینده مشخصه های سلامت هر ابزار مالی و قوانین حاكم بر آن تصویب شده و با همكاری شركت های رتبه بندی، فعالین بازار خصوصاً فعالان فعلی بازارپایه و مكانیزم های افشای اطلاعات در معرض استفاده عموم قرار گیرد.
به گزارش ساسان گستر به نقل از ایسنا، از حدود ۱۸ ماه پیش صحبت هایی شده كه دستورالعمل جدید بازار پایه فرابورس ایران اصلاح گردد. این طور كه اعلام شده از ۱۳ شهریور نمادهای بازار پایه بسته و برای انتقال به تابلوهای جدید زرد، نارنجی و قرمز آماده می شوند و در نهایت ۲۵ شهریور این قانون مقرر است به مرحله عملیاتی برسد.




منبع:

1398/06/12
14:43:47
5.0 از 5 امتیاز
4403
تگهای خبر: ابزار , بازار , سهام , شركت
این مطلب ساسان گستر مفید بود؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
sasangostar ساسان گستر صادرات و واردات
sasangostar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ساسان گستر محفوظ است

ساسان گستر

مرکز بازرگانی و واردات و صادرات