سازمان توسعه تجارت متولی الحاق ایران به WTO شد ساسان گستر: معاون وزیر صنعت و رئیس كل سازمان توسعه تجارت از اجرای برنامه های آموزش قوانین و مقرارت جهانی در این سازمان آگاهی داد. به گزارش ساسان گستر به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، حمید زاد بوم در اولین نشست ستاد ملی هماهنگی الحاق ایران به سازمان تجارت جهانی (WTO) اظهار داشت: این نشستها هر دو هفته یكبار با حضور اعضای ستاد و با هدف ارائه پیشنهادات و همچینین هماهنگی بین نمایندگان دستگاه های اجرایی مربوطه انجام خواهد شد. وی از اجرای برنامه های مطلوب برای آموزش قوانین و مقرارت جهانی در این سازمان آگاهی داد و اضافه كرد: اجرای برنامه های آموزشی با مشاركت موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی انجام می شود. در ادامه این نشست، نمایندگان دستگاه های اجرایی و نمایندگان بخش خصوصی دید گاه های خود درباب نحوه پیگیری الحاق اعلام نمودند. منبع: ساسان گستر 1398/07/08 20:44:17 5.0 از 5 امتیاز 4740 تگهای خبر: بازرگانی , تجارت , دستگاه , موسسه این مطلب ساسان گستر مفید بود؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط صادرات ۳ محصول کشاورزی آزاد شد هشدار رییس اتاق تهران درباره ی تشدید تخریب منابع طبیعی و رشد هزینه ها بازگشایی سهمیه ارزی تولیدی فصل تابستان سال 1405 وزارت صمت تأکید اتابک بر معافیت مالیاتی و بیمه ای واحدهای لطمه دیده نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۲ بعلاوه ۳