پس از ناآرامی های اخیر

شعب لطمه دیده بانك صادرات بازسازی شد

شعب لطمه دیده بانك صادرات بازسازی شد ساسان گستر: قائم مقام بانك صادرات ایران در بازدید از شعب لطمه دیده بانك در استان البرز، از بازسازی و آمادگی این شعب برای تسریع در خدمات رسانی به مردم آگاهی داد.


به گزارش ساسان گستر به نقل از ایسنا، رضا صدیق اظهار داشت: صف اغتشاش گران همواره از مردم فهیم و انقلابی كشور جداست و بانك صادرات هم خدمت رسانی به مردم را سرلوحه كار خود قرار داده و در امتداد انجام رسالت اجتماعی خود، بازسازی شعب، آغاز باردیگر عملیات بانكی و خدمت رسانی به مردم در این مناطق را با جدیت دنبال خواهدنمود.
شورای هماهنگی بانكهای دولتی نیز در ایام اخیر با انتشار اطلاعیه ای بر تداوم خدمتگذاری به مشتریان با بازسازی شعب، استقرار شعب سیار و انتقال برخی عملیات به شعب دیگر، اصرار كرد.
طبق اعلام بانك صادرات، در قسمتی از این بیانیه آمده است: «بزرگترین سرمایه نظام بانكی هر كشوری، اعتماد مردم آن كشور به این ركن مهم اقتصاد، بعنوان شریان حیاتی جمع آوری و تخصیص بهینه منابع در امتداد توسعه كشور است. شبكه بانكی كشور افتخار دارد كه با وجود تمامی محدودیت های بین المللی و چالش های اقتصادی و اجتماعی گوناگون، همواره تلاش خودرا صرف افزایش ثروت و رفاه جامعه و گره گشایی از مشكلات ریز و درشت سازمان ها، شركت ها، اصناف و تمامی شهروندان سرافراز ایران كند.
در این راستا، پشتیبانی از تولید ایرانی، تجارت كالاهای اساسی و مورد نیاز، تأمین مسكن و جهیزیه، تسهیل اشتغال، ازدواج و كاشت، داشت و برداشت محصولات كشاورزی و همین طور كمك به عبور از بحران های طبیعی مانند سیل و زلزله، مهمترین ماموریت بانكهای كشور در سال های اخیر، خصوصاً در سال رونق تولید بوده است. درست بنا بر این است كه در سال های اخیر دشمنان و بدخواهان امنیت، رفاه و توسعه كشور، از هیچ كوششی برای ضربه زدن به نظام بانكی دریغ نكرده و به انواع اقدام های شرارت بار از تحریم كامل بانكهای كشور گرفته تا حملات سایبری مستمر و گسترده و همین طور تبلیغات منفی و ناامیدكننده متوسل شده اند تا مانع از كارآمدی و نقش آفرینی شبكه معظم بانكی كشور شوند.
در این راستا، شبكه بانكی كشور با وجود تحمل خساراتی سنگین، از همان ابتدای امر، تمامی همت خودرا مصروف عدم توقف خدمت گذاری به مشتریان كرده و الان نیز با بازسازی شعب، استقرار شعب سیار و انتقال برخی عملیات به شعب دیگر، با ظرفیت كامل در خدمت شهروندان سربلند سراسر كشور است».



1398/09/03
18:48:41
5.0 از 5 امتیاز
4399
تگهای خبر: اشتغال , بانك , تجارت , تولید
این مطلب ساسان گستر مفید بود؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
sasangostar ساسان گستر صادرات و واردات
sasangostar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ساسان گستر محفوظ است

ساسان گستر

مرکز بازرگانی و واردات و صادرات