یوسف نژاد خبر داد،

مصوبه كمیسیون تلفیق برای بخشش مشروط جرایم بدهكاران بانكی، بررسی بودجه از ۸ بهمن در صحن مجلس

مصوبه كمیسیون تلفیق برای بخشش مشروط جرایم بدهكاران بانكی، بررسی بودجه از ۸ بهمن در صحن مجلس ساسان گستر: سخنگوی كمیسیون تلفیق بودجه ۹۷ اظهار داشت كه بودجه هشتم بهمن ماه در دستور كار مجلس قرار می گیرد.



علی اصغر یوسف نژاد در گفت وگو با ایسنا با اشاره به مصوبات جلسه امروز كمیسیون تلفیق، اظهار داشت: به منظور تشویق تولیدكنندگان و تسویه مطالبات بانك ها و موسسات مالی چنانچه مشتریان بدهی خویش را از تاریخ سررسید تا آخر شهریور ۹۷ تسویه كنند، بانك ها و موسسات مالی و بانكی مكلفند اصل و سود خویش را مطابق قرارداد اولیه و بدون احتساب جریمه دریافت و تسویه نمایند.

وی اضافه كرد: در مصوبه دیگری دولت مكلف شد بخشی از خدمات دارویی بیماران نازایی یا ناباروری را مشمول بیمه سلامت قرار داده و بخشی از هزینه بیماران متابولیك و ام اس و اوتیسم را همانند بیماران خاص محاسبه و پرداخت كند.

به گفته وی، در مصوبه دیگری دولت مكلف شد پروتكل مورد نیاز خدمات سرپایی عمومی و تخصصی با استفاده از راهنمای بالینی برای حداقل ۷۰ خدمت ضروری را ظرف مدت سه ماه تصویب كند. همینطور دولت مكلف شد پرداخت سازمان های بیمه گر درمانی پایه برای خدمات سرپایی تخصصی را حداكثر ظرف مدت سه ماه بعد از تحویل اسناد ثبت شده در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر اجرایی كند و پرداخت به عرضه كنندگان خدمت در سطوح مختلف پایه را در مناطق فوق در اولویت قرار دهد.

سخنگوی كمیسیون تلفیق بودجه ۹۷ افزود: در مصوبه دیگری وزارت بهداشت با همكاری سازمان های بیمه ای پایه سلامت مكلف شد حداكثر ظرف مدت دو ماه نسبت به اصلاح نظام پرداخت برای حداقل ۱۲۰ خدمت كه دارای بار رجوع بالا و بار هزینه بالا هستند اقدام نماید.

وی همینطور از مصوبه دیگر كمیسیون تلفیق اطلاع داد كه بر مبنای آن دولت مجاز است در پشتیبانی از تولید محصولات كشاورزی در قالب جبران بخشی از یارانه سود و كارمزد تسهیلات بانكی كمك های بلاعوض پرداخت یارانه و سایر مشوق ها از محل طرح های كمك های فنی و حرفه ای بخش كشاورزی و منابع طبیعی و آب اقدام نماید.

یوسف نژاد همینطور خاطرنشان كرد: جلسه امروز كمیسیون تلفیق در شیفت سوم ادامه دارد و طبق برنامه ریزی صورت گرفته گزارش كمیسیون تلفیق فردا تقدیم هیات رییسه مجلس می گردد و پس از چاپ گزارش نمایندگان هم ۱۰ روز فرصت دارند پیشنهادات خویش را تقدیم هیات رییسه مجلس كنند و بودجه پس از ۱۰ روز (یكشنبه ۸ بهمن) در دستور كار مجلس قرار می گیرد.






1396/10/26
20:24:02
5.0 از 5 امتیاز
4728
تگهای خبر: بانك , خدمات , دولت , مجلس
این مطلب ساسان گستر مفید بود؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۴
sasangostar ساسان گستر صادرات و واردات
sasangostar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ساسان گستر محفوظ است

ساسان گستر

مرکز بازرگانی و واردات و صادرات