در پیامی؛

وزیر نیرو شهادت سپهبد قاسم سلیمانی را تسلیت گفت

وزیر نیرو شهادت سپهبد قاسم سلیمانی را تسلیت گفت به گزارش ساسان گستر وزیر نیرو به دنبال شهادت سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه به دست تروریست های ارتش آمریكا در بغداد، پیام تسلیتی صادر كرد.



به گزارش ساسان گستر به نقل از مهر، وزیر نیرو در پیامی، شهادت سپهبد قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.
پیام وزیر نیرو به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
سردار سپهبد قاسم سلیمانی، بزرگ مردی كه همه عمر پربركت خویش را در خدمت به مردم و جهاد در راه خدا گذراند، به عهد و پیمانی كه با خدا بست وفا كرد و به خیل یاران شهیدش پیوست.
عروجی اینچنین شكوهمند و غبطه انگیز تنها شایسته مردی است كه خواب راحت را از چشم دشمنان این سرزمین و مردم سربلند آن ربود. مردی كه رهبر معظم انقلاب در وصف ایشان فرمودند: " ان شاء الله خدای متعال به ایشان اجر بدهد و تفضل كند و زندگی ایشان را با سعادت و عاقبت ایشان را با شهادت قرار دهد." بدون شك این نه آخر یك ماجرا، بلكه آغاز حماسه ای خواهد بود كه به پیروزی نهایی خط مقاومت ختم می شود.
اینجانب این ضایعه تاسف بار را حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای(مد) ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی و خانواده محترم شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن شهید والا مقام علو درجات مسالت دارم.
رضا اردكانیان
وزیر نیرو

1398/10/13
19:30:06
5.0 از 5 امتیاز
4060
تگهای خبر: آمریكا
این مطلب ساسان گستر مفید بود؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
sasangostar ساسان گستر صادرات و واردات
sasangostar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ساسان گستر محفوظ است

ساسان گستر

مرکز بازرگانی و واردات و صادرات