یك مقام مسئول خبر داد

كاهش ۷۴ درصدی بارش ها در پاییز

كاهش ۷۴ درصدی بارش ها در پاییز به گزارش ساسان گستر قائم مقام شركت مدیریت منابع آب ایران از كاهش ۷۴ درصدی بارش ها در پاییز سال جاری نسبت به پاییز سال قبل اطلاع داد.



به گزارش ساسان گستر به نقل از صدا و سیما، محمد حاج رسولی ها، با اشاره به اینکه برپایه پیشبینی های هواشناسی پاییز سال جاری نسبت به سال قبل پاییز خشکی خواهد بود اضافه کرد: ۶ درصد کل بارندگی های کشور باید تا این تاریخ اتفاق می افتاد که تا این تاریخ تنها ۲ درصد آن محقق شده است.
وی با اشاره به اینکه میزان بارندگی ها از آغاز سال آبی (۹۹-۱۴۰۰) تابحال ۵ میلی متر بوده است اظهار داشت: میزان بارش در حوضه خلیج فارس و دریای عمان که عمده آب های سطحی را در خود جای داده کاهش بیشتری داشته است.
قائم مقام شرکت مدیریت منابع آب ایران افزود: پیشبینی های هواشناسی نشان داده است زمستان سال جاری نسبت به سال قبل پر بارش خواهد بود که امیدواریم با تحقق این پیشبینی میزان کمبودها در پاییز جبران شود.
حاج رسولی ها با اشاره به اینکه شرایط موجود در سدها مناسب می باشد اضافه کرد: ورودی سدهای کشور الان ۱.۹ میلیارد مترمکعب و نسبت به سال قبل ۲۴ درصد کمتر است.
وی با اشاره به مدیریت مناسب انجام شده در سدهای کشور اظهار داشت: حجم ذخیره شده فعلی در سدهای کشور معادل ۲۴ میلیاردو ۷۵۰ میلیون مترمکعب و نسبت به سال قبل ۵ درصد کمتر بوده است.

1399/08/14
14:30:33
5.0 از 5 امتیاز
1224
تگهای خبر: شركت
این مطلب ساسان گستر مفید بود؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۴
sasangostar ساسان گستر صادرات و واردات
sasangostar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ساسان گستر محفوظ است

ساسان گستر

مرکز بازرگانی و واردات و صادرات