مصرف بهینه انرژی با تنظیم دمای محیط بین 18 تا 21 درجه ساسان گستر: شرکت توانیر با صدور اطلاعیه شماره 7 خود درباب مدیریت انرژی در دوره سرد سال، از عموم مشترکان خواست تا بمنظور حفظ پایداری شبکه برق کشور، در مصرف گاز و برق حداکثر صرفه جویی را به عمل آورند. به گزارش ساسان گستر به نقل از توانیر، شرکت توانیر با صدور اطلاعیه شماره ۷ خود درباب مدیریت انرژی در دوره سرد سال، از عموم مشترکان خواست تا بمنظور حفظ پایداری شبکه برق کشور، در مصرف گاز و برق حداکثر صرفه جویی را به عمل آورند. متن این اطلاعیه به شرح زیر است: به اطلاع هموطنان گرامی می رساند در راستای مدیریت انرژی در دوره سرد سال، باتوجه به اعلام سازمان هواشناسی بر اساس کاهش دمای هوا در بیشتر نقاط کشور و استمرار سرما، از عموم مشترکان درخواست می شود بمنظور حفظ پایداری شبکه برق کشور، در مصرف گازو برق حداکثر صرفه جویی را به عمل آورند. ضمن تقدیر از همکاری هموطنان در مصرف بهینه انرژی، تنظیم دمای محیط بین ۱۸ تا ۲۱ درجه و خاموش کردن لامپ های اضافی و وسایل برقی پر مصرف، امکان تامین برق را برای همه مشترکین فراهم خواهدنمود. منبع: ساسان گستر 1403/10/28 14:21:46 5.0 از 5 امتیاز 368 تگهای خبر: انرژی , شركت , گاز این مطلب ساسان گستر مفید بود؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط بهمن موتور ۶ محصول خودرا به مزایده می گذارد حمایت مجلس از قطعه سازان لزوم تعیین تکلیف بدهی سایپا به زنجیره تامین هشدار رییس اتاق تهران درباره ی تشدید تخریب منابع طبیعی و رشد هزینه ها فعلا مشکلی در تامین برق واحدهای صنفی وجود ندارد نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۲ بعلاوه ۱