در گفتگو با مهر مطرح شد؛

مطالبه یكهزار میلیارد تومانی سازندگان صنعت نفت، پرداخت هفته آینده

مطالبه یكهزار میلیارد تومانی سازندگان صنعت نفت، پرداخت هفته آینده ساسان گستر: نماینده سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران اظهار داشت: میزان مطالبات سازندگان تجهیزات نفتی از وزارت نفت یكهزار میلیارد تومان و مربوط به ۶۰ شركت است.



رضا خیامیان در گفتگو با خبرنگار مهر میزان مطالبات سازندگان تجهیزات نفتی از وزارت نفت را یكهزار میلیارد تومان اعلام نمود و اظهار داشت: این میزان مطالبات مربوط به ۶۰ شركت است.
وی با اشاره به اینكه بخشی از این مطالبات را مربوط به سال قبل است، اضافه كرد: بخشی دیگر هم مربوط به ۶ ماهه نخست سال جاری است.
خیامیان ادامه داد: امیدوار بودیم كه این مطالبات تا پیش از نیمه اسفندماه پرداخت شود اما به نظر می رسد این مبلغ و حتی بخشی از آن هفته آینده تسویه شود. چون كه این شركت ها ۶۰ هزار نیروی كار مستقیم دارند كه در صورت تاخیر در پرداخت حقوق آنها، ممكن است مشكلات كارگری هم به تاخیر پرداخت حقوق اضافه شود.
وی اظهار نمود: بخشی از این مطالبات مربوط به شركت ملی نفتخیز جنوب، شركت ملی نفت و گاز مركزی، شركت ملی گاز، شركت ملی نفت و بخشی دیگر هم با یك یا دو واسطه مربوط به پروژه های فازهای مختلف پارس جنوبی در عسلویه است.
وی در ارتباط با دستور كار ساخت ۱۰ قلم گروه كالایی دوم صنعت نفت كه پیش از این یك گروه ۱۰ قلمی دیگر بومی سازی شده بودند، توضیح داد: حدود ۲۴ قلم كالای اساسی صنعت نفت كاندید ساخت شده اند كه انتظار می رود همراه با قراردادهای جدید در زمان نمایشگاه بین المللی نفت در سال آینده، مورد بررسی قرار بگیرند.
به گزارش ساسان گستر به نقل از مهر، روز گذشته علی كاردر، مدیرعامل شركت ملی نفت ایران، در دومین كنگره بین المللی اكتشاف و تولید و پنجمین كنگره بین المللی صنعت حفاری ایران اظهار داشت: با وجود مشكلاتی كه در حوزه تأمین منابع مالی داریم تلاش خویش را به كار گرفته ایم تا آخر امسال به پیمانكاران و سازندگان در حوزه های مختلف بدهی نداشته باشیم.

1396/12/13
17:32:56
5.0 از 5 امتیاز
4791
تگهای خبر: شركت , كالا , گاز , نفت
این مطلب ساسان گستر مفید بود؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۵
sasangostar ساسان گستر صادرات و واردات
sasangostar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ساسان گستر محفوظ است

ساسان گستر

مرکز بازرگانی و واردات و صادرات