وزیر راه و شهرسازی عازم استانبول شد به گزارش ساسان گستر، وزیر راه و شهرسازی به منظور شرکت و سخنرانی در دومین نشست وزرای حمل و نقل کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی (OIC)، عازم استانبول شد. به گزارش ساسان گستر به نقل از مهر، فرزانه صادق مالواجرد، وزیر راه و شهرسازی بامداد امروز چهارشنبه 22بهمن ماه عازم استانبول شد.نشست وزرای حمل و نقل کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی با هدف بررسی و تبیین چارچوب همکاریهای حمل ونقلی، ترانزیتی و لجستیکی میان کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی برگزار می شود.همچنین در حاشیه این اجلاس، نشست سه جانبه میان جمهوری اسلامی ایران، ترکیه و ازبکستان، نشست دوجانبه ایران و ترکیه و چند دیدار دوجانبه دیگر با وزرای حمل و نقل کشورهای اسلامی پیشبینی شده است. منبع: sasangostar.ir 1404/11/22 14:13:22 5.0 از 5 امتیاز 97 تگهای خبر: ترانزیت , شركت این مطلب ساسان گستر مفید بود؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط بهمن موتور ۶ محصول خودرا به مزایده می گذارد چطور کریدورهای بین المللی جایگزین میدان های نبرد می شوند؟ تقویت یورو چالش تازه پیش روی رشد اقتصاد اروپا هیچ محدودیتی در پروازهای کشور اعمال نشده است نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۲ بعلاوه ۳