وزیر راه و شهرسازی عازم استانبول شد

وزیر راه و شهرسازی عازم استانبول شد به گزارش ساسان گستر، وزیر راه و شهرسازی به منظور شرکت و سخنرانی در دومین نشست وزرای حمل و نقل کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی (OIC)، عازم استانبول شد.



به گزارش ساسان گستر به نقل از مهر، فرزانه صادق مالواجرد، وزیر راه و شهرسازی بامداد امروز چهارشنبه 22بهمن ماه عازم استانبول شد.
نشست وزرای حمل و نقل کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی با هدف بررسی و تبیین چارچوب همکاریهای حمل ونقلی، ترانزیتی و لجستیکی میان کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی برگزار می شود.
همچنین در حاشیه این اجلاس، نشست سه جانبه میان جمهوری اسلامی ایران، ترکیه و ازبکستان، نشست دوجانبه ایران و ترکیه و چند دیدار دوجانبه دیگر با وزرای حمل و نقل کشورهای اسلامی پیشبینی شده است.


منبع:

1404/11/22
14:13:22
5.0 از 5 امتیاز
97
تگهای خبر: ترانزیت , شركت
این مطلب ساسان گستر مفید بود؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
1396 - 1405 sasangostar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ساسان گستر محفوظ است

ساسان گستر

مرکز بازرگانی و واردات و صادرات

ساسان گستر: دروازه ورود شما به بازارهای جهانی. با ما در جریان آخرین تحولات گمرکی، معافیت‌های گمرکی، و قوانین تجارت باشید و کسب و کار خود را در سطح بین‌المللی گسترش دهید.