یك مقام مسئول اعلام كرد:

فعالیت مركز خدمات سرمایه گذاری در تهران

فعالیت مركز خدمات سرمایه گذاری در تهران ساسان گستر: مدیركل اداره اقتصاد ودارایی استان تهران، از فعالیت مركز خدمات سرمایه گذاری استان تهران برای تسریع در سرمایه گذاری آگاهی داد و اظهار داشت: برای صدور مجوز سرمایه گذاری خارجی ظرف یك ماه تلاش خواهیم كرد.


الله محمد آقایی در دومین نشست شورای اداری استان تهران در سال ۹۶ گفت: این مركز به منظور ارائه پنجره واحد برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی و تسریع در روند سرمایه گذاری فعالیت می كند.
وی افزود: هشت اولویت سرمایه گذاری در استان تهران شناسایی شده است؛ این در حالی است كه سال قبل ۲۰ هیئت سرمایه گذاری به تهران آمد كه امضاء قرارداد كمی از حضور این هیئت ها داشتیم.
آقایی با بیان اینكه ضروری است تا فرصت های سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران ارائه شود گفت: ارزیابی اطلاعات و توانایی های سرمایه گذاران نیز دركنار معرفی زمینه های سرمایه گذاری به آنها در دو مرحله صورت می گیرد؛ اكنون تنها به صورت فیزیكی پنجره ای واحد برای صدور مجوز سرمایه گذاری فعال شده است و در صورت ایجاد زمینه الكترونیك ضروریست این پنجره واحد الكترونیكی شود.
وی گفت: تنها راه ایجاد اشتغال انباشت سرمایه است كه به سبب ذخیره های مالی لازم باید سرمایه گذاران داخلی و خارجی جذب شوند.
آقایی افزود: تلاش برای صدور مجوز در ظرف یك ماه به منظور تسریع در سرمایه گذاری های خارجی در دستور كار قرار گرفته است.
مدیركل اداره اقتصاد ودارائی استان تهران گفت: تشكیل كار گروه های تخصصی به منظور هماهنگی بیشتر دستگاه های اجرای در زمینه های سرمایه گذاری نیز صورت گرفته است و اكنون كارگروه تخصصی صنعت، معدن با محیط زیست و همچنین جهاد كشاورزی و محیط زیست فعال شده اند.
آقایی از رونمایی سایت مركز خدمات سرمایه گذاری استان تهران به زبان انگلیسی برای سرمایه گذاران خارجی گفت: سرمایه گذاران داخلی نیز می توانند از سایت اداره كل اقتصاد دارایی استان تهران برای كسب اطلاعات سرمایه گذاری، استفاده كنند.
 

1396/05/04
00:53:20
5.0 از 5 امتیاز
4721
تگهای خبر: سرمایه گذاری , اشتغال
این مطلب ساسان گستر مفید بود؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۵
sasangostar ساسان گستر صادرات و واردات
sasangostar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ساسان گستر محفوظ است

ساسان گستر

مرکز بازرگانی و واردات و صادرات